No z časti pravdivé sú.
V júni tohto roka sa objavili správy, že vývoj novej hry od britského štúdia Rare, Everwild narazil. Nepriaznivú situáciu s vývojom, ktorú sprevádzali odchody niektorých členov štúdia mal údajne vyriešiť kompletný reštart hry pod vedením legendárneho dizajnéra Gregga Maylesa.
Šéf Xbox Game Studios Matt Booty však v rozhovore pre GamesRadar prezradil, že správy o kompletnom reštarte projektu zneli „konečne a viac extrémne“ oproti tomu, aká je pravda.
„Čím je známe Rare? Tým, že vytvárajú nové značky a nové svety. Keď sa na to pozriete z diaľky a počujete slová ako reštart alebo reštrukturalizácia, tak to znie veľmi konečne a oveľa viac extrémne, oproti tomu čo sa reálne deje pri vývoji hier.“
„Tvorca NBA Jam Mark Trammell hovorieval, že tvorba hry to sú tisícky malých rozhodnutí. Každý deň robia vývojári stovky takýchto rozhodnutí a na konci sa všetky zozbierajú. A to je presne štádium v ktorom sa nachádza Everwild. Rare si chce byť isté, že robia niečo špeciálne.“
Booty taktiež prezradil, že stav hry sa môže meniť s každým buildom a sú dni, kedy má aj on obavy o projektoch na ktorých štúdiá pracujú.
„Určite vám o Everwild povieme viac v momente, keď bude mať Rare pripravené nové cool veci. Vieme, že sú tu očakávania a nechceme veci držať skryté priveľmi dlho.“
Súčasný kreatívny šéf Everwild Gregg Mayles pracoval na hrách Donkey Kong Country, Banjo—Kazooie, Viva Pinata a Sea of Thieves.
Everwild je vo vývoji pre PC a Xbox Series X/S.