Ťažké, no správne rozhodnutie.
Vydať Xbox Series X/S spolu s hrou Halo Infinite. To bol sen Microsoftu. Rovnako, ako v roku 2001 pri hre Halo: Combat Evolved. Lenže to sa nakoniec nestalo. A mohol za to jednoduchý fakt, že hra proste na vydanie nebola pripravená. Dokázala to prezentácia v júli 2020 a Microsoft veľmi skoro po tejto prezentácii odložil hru o celý rok.
No je celkom jasné, že tento odklad nebol jednoduchou záležitosťou a tlak zo strany vedenia Microsoftu bol veľký. Priznal to aj šéf projektu Joe Staten v rozhovore pre IGN: „Tlak na to, aby sme hru vydali v pôvodnom dátume bol veľký. Myslím si však, že toto je skvelý príklad toho, čo robí vedenie Xboxu – správne veci pre fanúšikov a to aj napriek tomu, že ich to finančne zasiahlo a vedeli sumu, ktorú si odklad bude vyžadovať. Bolo to však 100% rozhodnutie smerom k hráčom a som hrdý na štúdio a Xbox, že toto rozhodnutie spravili.“
Čas navyše umožnil štúdiu okrem iného lepšie vyladiť hru na všetkých platformách z čoho budú profitovať opäť hráči: „Je veľa príkladov, ktoré by som mohol uviesť ako napríklad to, aby hra fungovala dobre na platformách, ktoré máte. Zaviazali sme sa však princípom a spravili sme potrebné veci v kampani a multiplayeri.“
Čakanie sa konečne skončí 8. decembra, kedy sa dočkáme vydania kampane. Multiplayer bol vydaný počas minulého týždňa a je zdarma pre všetkých hráčov.
Prečítajte si tiež