Matematika.
Napriek tomu, že štúdio Mundfish je ruské tak sa zdá, že ich chystaná hra Atomic Heart príde podľa plánu a teda koncom tohto roka (zatiaľ však nemáme k dispozícii konkrétny dátum.) Hra je plánovaná na PC, Xbox a PlayStation a v deň vydania ju uvidíme v predplatenej službe Xbox Game Pass.
Ak sledujete vývoj tejto hry tak ste pravdepodobne zachytili, že išlo naozaj o turbulentný vývoj, ktorý zabral vývojárom masívne množstvo času. Koľko? O to sa podelili samotní vývojári prostredníctvom siete Telegram.
„Rátame, že náš tím narástol počas piatich rokov na 120 ľudí. A aj keď rátame, že nie všetkých 120 ľudí pracovalo na hre počas celých piatich rokov a zoberieme si iba polovicu z toho – 60. Aj tak je to zaujímavé. 60 ľudí, 22 pracovných dní, 8 hodín denne, 12 mesiacov počas piatich rokov. To je dokopy 633 600 hodín. Šesťstotridsaťtri tisíc hodín herného vývoja. Čo vám dá hru, ktorá vám zaberie niekoľko desiatok hodín. Iba niekoľko desiatok hodín. Výsledok je jediný – Hry sú umenie.“
Vývojári sa zároveň podelili o nový obrázok z hry.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!