Synonymum zlyhania?
Hra Scalebound mala byť v Xbox One generácii ukážkou toho, že Microsoft vie spolupracovať s japonskými vývojármi, no nakoniec celý projekt skončil fiaskom. Hra bola totiž v roku 2017 zrušená a vedenie Xboxu a štúdio PlatinumGames vyšli z celej situácie ako amatéri.
Koncept hry je však natoľko zaujímavý, že aj po rokoch priťahuje zrak hráčov. A keď vedenie štúdia PlatinumGames začiatkom tohto roka naznačilo, že by malo záujem o obnovení prác na Scalebound, tak šéf Xboxu Phil Spencer bol nepochybne zaplavený žiadosťami o obnovenie spolupráce.
A preto bolo zrejmé, že pri súčasnom výlete do Japonska pri príležitosti výstavy Tokyo Game Show padne reč pri rozhovoroch s médiami aj na Scalebound. A presne to sa aj stalo. Redaktori webu Game Watch sa ho spýtali, či by bolo možné obnoviť Scalebound.
Spencer však zatiaľ nechcel nič konkrétne prezradiť a tak povedal: „V súčasnosti nie je nič, čo by som k Scalebound mohol povedať.“
Stále tak musíme čakať. PlatinumGames v súčasnosti dokončuje hru Bayonetta 3, ktorá vyzerá viac ako dobre, no taktiež má na konte zlyhanie v podobe live service hry Babylon’s Fall. Ak však Spencer myslí expanziu Xboxu v Japonsku vážne, tak spolupráca s PlatinumGames by mohla byť tým správnym krokom.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!