Todd osobne.
Štúdio Bethesda Game Studios v súčasnosti pracuje na dokončení sci-fi RPG hry Starfield, ktorej by sme sa mali dočkať v prvej polovici 2023 na PC a Xbox Series X/S a do Game Passu. Ak teda nedôjde k odkladu.
Vydavateľstvo Bethesda možno práve s pocitom blížiaceho sa vydania začalo sériu s názvom Constellation Questions v ktorej komunitná manažérka štúdia spovedá Todda Howarda ohľadom možností hry. A hneď prvé video nám prinieslo niekoľko zaujímavých informácií.
Howard prezradil, že inšpiráciu pri tvorbe Starfield tvorilo množstvo zdrojov, no primárne hry Sundog a Traveller. Taktiež sme sa dozvedeli, že v súčasnej podobe majú lode v hre Starfield obmedzené množstvo paliva, ktoré limituje to, kam sa s loďou môžete dostať.
Ako sme videli už pri úvodných záberoch z hrania, Starfield ponúkne prepracované možnosť úpravy postavy s možnosťou výberu vlastností. Howard však dodal, že každá pozitívna vlastnosť prichádza s negatívnou, no v hre budú questy, ktoré pomôžu odstrániť negatívne vlastnosti. Howard sa taktiež pochválil najväčšou hĺbkou questov v histórii BGS.
Posledná oblasť sa týkala dialógov. Starfield ponúkne viac ako 250 tisíc riadkov dialógov čo je viac ako dvojnásobné množstvo oproti Fallout 4 a viac ako štvornásobné množstvo oproti Skyrimu. Navyše je zrejmé, že štúdio prijalo negatívnu spätnú väzbu týkajúcu sa dialógov vo Fallout 4 a tie v Starfield budú oveľa viac prepracované.
Na to či aj reálne budú si však budeme musieť počkať.